söndag 3 april 2011

Something borrowed

Jag borde verkligen sova nu, jag vet det, men huvudet vill inte samarbeta. Man blir lite uppe i varv efter ett kvällsskifte, speciellt en söndag, att saker å ting sen inte ville som jag ville gjorde ju inte saken bättre, sopsäckar gick sönder å diskmaskinvattnet var hett å så slog jag i huvudet, inte alltid kul att vara lång heller. Typiskt, allt på en gång när jag redan var stressad. Å just nu tänker jag bara på att jag borde sova eftersom jag börjar 07:00 imorgon.

Imorgon ja, äntligen blir det manusläsning på teatern, å som jag förstått det, rollsättning i samband med det. Jag hoppas jag hintat vilken roll jag vill (SKA :P) ha, men den är ju perfekt för mig så why not, lika bra att göra något speciellt för en gångs skull :D

Nåja, bäst att återvända till sängen å försöka på nytt då….

Gonatt.





You Are Reading




You are solitary but not a loner. You just value your quiet time - especially if that time includes a book.

You are a total novelty seeker, and you always appreciate new things to read about.

You are an idealist not a realist. Reality is a little too boring for your tastes.

Besides being an avid reader, you are a writer. In fact, you are an excellent writer, and you have a lot to say!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar