fredag 8 april 2011

If you want to understand me, watch my movies.

Ja- a gott folk, dena dag började väl inte riktigt som planerat. Jag hade tänkt mig sovmorgon, dessvärre hade jag bara fått sova ganska exakt 1 timme längre än tidigare dagar när jag vaknade med en smäll när byggarna satte igång. Å jag som hoppats de skulle börja lite senare idag, bara lite.
Ja apropå byggarna ,en himla tur att jag har morgonskifte på onsdag när både vatten å avlopp är avstängt 7-16, jisses, hur klarar man sig utan båda de sakerna. Skulle egentligen ha arbetstidförkortning den dagen men ska nog kasta om den så jag slutar först kl.15.

“Chaplin”, sett den filmen?, från1992 med Robert Downey Jr? Såg den idag, väldigt bra, otroligt bra gestaltning av Charlie. Hans citat är rubriken förresten…på något vis tilltalar den mig…

Nåja nu då efter attfredagens mest pressande sysslor är gjorda, å förberett räkningar till betalning om en vecka så måste jag nu plocka fram recepten påtet som ska bakas till söndagens årsmöte å räka ut som mycket sombehövs avallt å skriva inköpslista.

Begravning i morgon, inget att se fram emot men, emellanåt så kan de inte undvikas. Som tur är hatar alla begravningar lika mycket som jag.

Tack för idag…



You Are Gap




You like crowds, and you feed off the energy of others. You are very enthusiastic.

You definitely have a flair for the dramatic. You like to play with having different personas.

You are decisive and resolute. In a world of so many options, you know what works for you.

You have excellent people skills. You are the well-mannered girl or guy next door.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar