onsdag 6 april 2011

Verkligheten är inte allt här i världen

Alltså nog är det gonatt idag, längtar till att få ha sovmorgon på fredag, 4:e morgonskiftet i rad imorgon, detta i kombination med att jag inte vet vad det betyder att gå å sova tidigt, ja tänk själv :P

Kom igår fram till att jag aldrig ska börja jobba på kontor, har nog aldrig tänkt det heller men, ja inte ens på nya Ebba Brahe (visst heter det nya huset mittemot ÖTs redaktion så…) i Jakobstad, vilket tråkigt ställe, allt man hörde var printers, kopiatorer å tangenter som trycktes ner.

Har förresten kommit att acceptera måndagens casting, men kan inte komma från att jag gör både entré å sorti först i slutet av akt 2...men det funkar liksom inte att tidigarelägga den…

Skulle helst krypa till sängs nu men det går ju inte, först måste jag ju se Grey’s Anatomy, om jag inte somnat sittandes :D Släktfel :P



You Are Confident




You value your own opinion over the opinions of others. You know when you're right.

You've figured out what works for you in life, and you just go with that.

You see the big picture, and while you delight in details, you don't get hung up on them.

You are hard to impress, and actions always impress you more than words.




Your Pickup Line Is




You know - I ain't this tall. I'm just sitting on my wallet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar