tisdag 13 december 2011

Designed in France…..Made in Bangladesh

Jag borde verkligen kastat en blick på klockan idag bara för att se när förkylningen slog till. Kände det nämligen….halsen blev sjuk bara sådär….sen blev jag däppt och hostig men halsen är helt klart värst. Dricker nu något som närmast borde kallas häxbrygd men den hjälper :D Så ska jag ta en hutt ur Jägerflaskan, bara i rent medicinskt syfte naturligtvis, innan det blir läggdags. Finns dock en risk att alkoholen har avdunstat och flaskans innehåll numera är fruset….så är det när man är en sådan storkonsument av alkohol :P

Jobb imorgon, sen ”ledigt” 5 dagar och måndag tror jag blir stora bakdagen. Vill någon byta liv med mig den dagen kanske ;P



You Should Talk About Sex




You are confident and self-assured. You believe in yourself fully and completely.

You have a sexy edge to you, and you definitely own your sexuality. You are very comfortable with sex.

You believe if it's only adults at the table, there's nothing wrong with a conversation getting R-rated.

You wish people didn't have so many sexual hangups. You discuss sex freely and openly - and think others should do the same.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar