onsdag 14 december 2011

Vätskebrist? Knappast…

Te, te och mera te. Och i STORA muggar dessutom, men det är välgörande, sist släppte det onda i halsen efter ett dygn. Sen är det inte vilken te-blandning som helst….Ricola-te, Carmolisdroppar och honung. En riktig dunderkur :D

Supernatural, säsong 6. Mitt största intresse nu. Tydligen finns det en låneförfrågan så jag MÅSTE titta på dess avsnitt varje ledig stund, visst låter det plågsamt :P

Har jag förresten någon gång klagat på Posten, jag tror inte det men HAR jag mot all förmodan gjort det så tar jag tillbaka det nu. Vilken bra service. Idag när posten kom hann jag precis börja sortera den innan det ringde på dörren, postiljonen hade ännu ett brev åt mig, storlek större så hon villa kolla om jag var hemma innan hon lade ”du har fått ett paket”-lappen i lådan. Hon sprang ner och hämtade det å tyckte det var bra så slapp jag hämta det till S-MARKET, något som jag faktiskt gärna gör…..

Dags att börja avsluta för idag…..



You Are a Force




You are a confident, proud person with high self esteem. You don't hold grudges or accumulate negative energy.

You have the charisma of a great leader, even if you don't always use it.

You are amazingly analytical. You can make sense of chaos without involving your emotions.

You are highly intelligent, especially in areas that deal with concrete knowledge and facts.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar