lördag 10 december 2011

Mamma-dag

Idag har varit en bra dag, mestadels. Spenderat nästan hela dagen med min kära mor. De senaste veckorna (månaderna?) har vi mest setts på jobbet…ibland. Ett samtal eller ett sms nu som då. Ibland känns det bra att spendera en hel dag med sin mamma. Vi har städat skåp. Hur kommer det sig att vi é så otroligt bra på att samla på oss skräp? Sen filmkväll med Änglagård 3.
Som sagt, mestadels, var dagen bra. Lyckades krympa min Hampton Republic 27 tröja jag köpte otroligt förmånligt ifjol, jämna pengar, typ 15 när ordinariepriset var typ 50 eller mer. 90 % ull och 10 % kashmir. Tvättat den på samma program och grader många gånger förr så jag e lite förbannad. Jag gillade den verkligen men life goes on, och det är ju inte som om detta var det sista klädesplagget i min garderob, men oj vad det retar mig!!



Your Soul's Spice is Cinnamon




You think life is pretty great. You do your best to ignore or deal with the small stuff.

You love so many things in this world, and you embrace your passions. You are a warm and happy person.

You act on your instincts and do what feels right. At the end of the day, it's important that you're satisfied.

You are easy going and humorous. You especially have a sense of humor about yourself.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar