fredag 30 december 2011

Han är miraklet i mitt liv. Att en så'n ful jävel som jag kan bli älskad

Var é mitt mirakel…..?


Snart är det nytt år. Något jag alltid lämnar att tänka på när det närmar sig. Ska det firas och i såna fall hur. Det nya året kommer ju ändå. Fast nog är det väl en ganska stor sak. Tillbaka till firandet. Jag firar aldrig nyåret, har väl egentligen aldrig gjort det men skulle gärna skippa ”sitta-ensam-hemma-och-tycka-lite-smått-synd-om-sig-själv”-köret. Tänk attt få fira in året med goda vänner, bra mat och trevligt samtal. Festligt men ändå inte högljutt och obekvämt partyparty. Men det händer liksom aldrig. Behöver inte vara en grupp heller, bara en annan vän som inte heller vill sitta ensam é bra……. I detta fall är jag faktiskt pessimistisk och tror det blir som det alltid brukar…..

Varit till Bomans en sväng ikväll. Träffad hennes svägerska lite mer ingående. Trevlig person, verkar som om det finns i Ojo-generna. Och hur bra hon och Sofia kom översens….men livat var det. Ett år sen jag bodde det så nu är jag ovan vid varje besök :P

Borde väl egentligen gå och sova nu. Väckning till jobbet 05:50, länge sen sist nu igen. Ingen planer för den dagen efter kl.14:30 men jag antar att lakanen inyte stryker sig sen, men det kan bli sent, riktigt sent, så sent så det blir tidigt innan jag gör något åt det.


Sådär helt apropå. Håller på att bli sådär besatt igen. På ett dåligt sätt. Försöker koka ner mina känslor till kraftigare men mindre utspätt innan det går utför igen… inte ens jag kan alltid styra över mina känslor…



Your Year Was a "B" Year






You had a pretty darn good year, thank you very much. You're happy with how things went.

Was it perfect? No. But there was a lot more good than bad that happened. And that's good enough for you!

While you may want to spend time thinking about how you can do better next year, make sure to pay tribute to the year you had.

Pretty good years don't come along often, and you should celebrate that you had one!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar