fredag 23 december 2011

Nu är det nära

Dan-före-dopparedan. Jobbet väntar om några timmar, sista skiftet fore moin lediga julafton. Julstöket é över (så gott som) bara jag får ut en sopsäck och placerat två mattor och och det stra metallfatet från IKEA till förrådet. Presenterna fixade och paketerade och en blev utdelad redan igår :D

Apropå igår. Jobbade morgonskiftet å spurtade in genom staden för att köpa gem och M&M på Torghallen. Lämnade ju fast med munnen… typiskt… blev irriterad på mig själv egentligen, hade annat att göra genast därpå. Kommer sen hem och hinner knappt in genom dörren före det piper till i mobilen. Ett SMS, det bästa på evigheter, läser det två gånger, kan det verkligen stå så? Innehållet stämde och jag fick besök en stund senare, ett mycket angenämt sådant….. :D

Nåja. Dags att stöka vidare. I sakta mak idag eftersom jag faktiskt har rätt så gott om tid….
Ha de gott!!



You Are a Bear Hug




You are optimistic and bright. You have a self-fulfilling sunny outlook on life.

You tend to overwhelm people with your energy. It's impossible for you to hold back.

You love your friends and family more than anything else in this world. And you always let them know.

You are a childlike person who values adventure. You believe life is magical.


Your Thoughts Are Blue




You are empathetic and feeling. Your thoughts are always colored with emotion.

You tend to be a positive and optimistic thinker. You don't dwell on what's going wrong.

Your purpose in life is to make the world better. There's so much you want to change.

You think more about what could happen than what is happening. Possibilities are what interest you most.

2 kommentarer:

  1. Hej, det här blir en lite random kommentar, men hoppas det är okej!

    Jag gick i samma högstadie som du (inte samma årskull dock), och jag måste säga att jag verkligen beundrar dig och din modighet att vara dig själv. Jag blir på riktigt bra humör av att läsa din blogg, och den inspirerar mig att bli modigare själv. Den får mig att tänka "Screw the haters", och leva mitt liv som jag vill, utan att be om ursäkt för att jag finns.

    Jag önskar dig allt gott i livet, och hoppas du hittar en fin karl nån dag. :)


    -En blyg tjej som kanske någon dag har samma sisu som du

    SvaraRadera
  2. TACK!!
    Det är kommentarer som denna som gör mig så glad. Men du väcker min nyfikenhet, vem kan du vara. Du känner ju mig tydligen, finns du på FB? Tag kontakt om du vill vetja :D

    GOD JUL!!

    SvaraRadera