söndag 25 december 2011

Så var det över

Fast marken é bar
och tomten I år nog hjul på släden han har
Jag önskar till er alla
Inte bara att snön ska falla
Utan också att ni nu har det riktigt kul
När jag önskar er en riktigt GOD JUL!!!

Detta var min julhälsning i år och eftersom jag inte hann blogga nå igår får ni ta åt er idag istället. Jag brukar försöka dikta ihop något annat än bara GOD JUL och i år rimmade det ju t.o.m. :P Vi får se vad jag hittar på till nyår.


Det var en riktigt bra julafton faktiskt men att det inte fanns någon snö kändes nog inte riktigt okej. Det kom visserligen några flingor senare på kvällen och de gav verkligen hopp och jag gick ut för att promenera i snön men, ja, se då slutade det ju snöa…. Det verkar dock som om jag varit snäll men som vanligt ger jag fler julklappar än jag får men jag älskar att se på folks ansiktstuttryck när de öppnar sina presenter så då är det värt lite uppoffringar. Och alllt hanns med igår, äta tillsammans mamma, bror David och jag, ut till forsby en sväng, upp till Bädden för att sitta med pappa en stund, till Bomans senare på kvällen, fira med bara mamma och sen fira med mig själv. Det där sista är alltid lite trist men var rätt så trött i år och hann därför inte tänka så mycket….. Lever på hoppet att detta var sista året jag alls behöver fira ensam, önskade mig i år inte ens någon sexy santa, jag har växt upp, eller kanske inte, men det jag vill ha é bara kärlek och närhet….


Nu kallar jobbet mitt namn(jag kommer bli lite sen tror jag), fast två lediga dagar skulle nog suttit fint men nu är det bara en och en som gäller till nyårshelgen…



Your Holiday Spirit Comes From Friends and Family




You are a social person, and nothing is more important to you than being with the people you love during the holidays.

You don't need much fuss or celebration as long as you're near the people closest to you.

Everyone is always welcome in your home, and you believe the more people around, the merrier holiday.

You always have a hug and a smile for your friends and family. You're happy to have them as a part of your life.


You Are Subtle




In love, you are quiet and sweet yet very passionate. You love easily.

You notice the little things that others just pass by. You know how to make the mundane interesting.

Your personality is anything but "vanilla." You're a risk taker, who's up for anything new.

You tend to be more doubting than certain. You can be swayed with the right arguments.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar