måndag 12 december 2011

Lusse Lelle, Lusse Lelle. Elva nätter före jul

Timmarna jag sov natten till idag kan räknas på en hand, jap å två fingrar faktiskt. Hur blev det så då? Fråga inte mig… plötsligt hade timmarna bara runnit iväg. Trots detta har dagen gått förvånansvärt bra. Nåja visserligen slarvade jag bort en bricka i morse. Jag tog den ur skåpet och satte den på kärran och några sekunder senare var den borta. Jag undrar verkligen var den höll hus men plötsligt dök den nog upp från disken :PHade lovat att jag ikväll skulle jag gå och sova klockan 21 och inte en sekund senare. Detta trodde jag faktiskt ännu kring halv 9 för då var jag trött men bara jag knäppte på datrn blev jag plötsligt så väldigt pigg….tänka sig :D

Nu är det ”Anno 1790” som gäller men sen så….. 6,50 timme é väl ändå bättre än knappa två….

Tänkte tillbaka igår. Ett år tillbaka. Då var jag ingen glad människa. Lägenheten blev aldrig klar, inget hände men till julen skulle den vara klar. Jag ringde hit å dit men till sist blev den ju faktiskt klart och jag fick flytta in. Med väldigt kort marginal till julen dock…..



You Crave Comfort




You value harmony above all else. You like to have as calm as a life as possible.

You tend to be quite reserved. You prefer to be around those you know best.

You are very focused on what people need and want. You are a good friend to all.

You don't try to conform, but you don't find a need to shake things up too much. You're happy with what you've got.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar