lördag 3 december 2011

Jag har en plan!

Julklappar, julklappar, alla dessa julklappar. Efter många funderingar börjar jag faktiskt få allt på klart. Störst problem é det vad jag själv vill ha, nåja det löser sig säkert. Nu behöver jag bara finslipa på funderingarna kring vad jag ska ge åt vissa men det löser sig säkert också.

Ett filmtips. Såg idag filmen ”My life in ruins”. Det var ett tag sen så jag hade glömt hur bra den egentligen var. Å så blir man ju liksom lite kär i Alexis Georgoulis.

Jobb kallar imorgon och jag måste fixa till lunchen redan ikväll å jag har ju inte ens börjat. Nåja att steka lite kyckling, koka ris i mikron (love Tupperware) och sen röra ihop allt med annat smått och framförallt gott. Sen med tanke på hur tidigt jag kom mig i säng igår, ja, det kan vi ju inte upprepa :P



You Are Elegantly Fashionable




You always look good, and you look like you didn't put too much effort into it either.

When it comes to fashion, you believe that less is more... well, except for the price tag!

You're the type to buy a few well crafted, upscale items to build the base of your wardrobe.

You go for the real deal. You don't like anything that looks cheap or fake.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar