tisdag 27 december 2011

Vintern rasat ut bland våra….nej vänta nu…

Till att börja med…. Visst lät väl förra inlägget en aning negativt? Japp, det gjorde det nog. Känner därför att jag måste säga att jag just nu verkligen INTE är negativ. Jag mår faktiskt riktigt bra, har inte haft en dålig dag på många månader. Underbar känsla. Häromdagen var det visserligen nära men bestämde mig att inte läsa det som inte fanns att läsa och fortsatte le.
Har ni märkt att denna reklam har börjat på nytt efter ett uppehåll. (Inte exakt denna men….) Måste man absolut se på reklam så är denna riktigt bra, och det är precis det där jag också vill ha.



Efter att jobbat 2 av 3 av juldagarna var nu idag min lediga dag. Välförtjänt tycker jag. Har inte gjort något av mening idag (tvätten fixasdes igår) och det känns inte okej alls. Tror jag måste vara ensam om detta i världen, é man ledig så är man men det är just såna dagar man inte ska göra något. Fast å andra sidan så har jag ju varit å handlat, ute på promenad och ännu ikväll hinner jag med disken så då har ju inte dagen varit helt bortkastad…..
Känner en begynnande huvudvärk på kommande, kanske skulle en handpåläggning göra susen….



…..men i brist på det blir det nykokt risgrynsgröt och fruktsoppa. Det är ju jul, då kan det inte bli för mycket av den varan.



You Are Energetic for Christmas




You like to get down to what's important. You are impatient with wasting time.

You are a total powerhouse during the holidays. People are amazed at how much you get done.

You are mentally hyper. You're always thinking of something.

Christmas is occasionally stressful for you, but it's only because you don't allow yourself enough rest!


You Are Up to Date




You are a very modern person. You love innovation, and you try to stay on the cutting edge.

No one would accuse you of being behind the times. You're the first to know about new trends.

You haven't turned your back in the past, but in general, you look toward the future.

You are always interested in the best things, and you can't deny progress.


You Are the Bar




You love life - new adventures, new people, new ideas. You love to put yourself out there and get inspired.

You enjoy attracting attention - as long as that attention is for the right reasons.

Highly energetic, you are up for any challenge. In fact, you want to be challenged.

You are able to relate to people on their own level. You are socially adaptable.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar