torsdag 23 augusti 2012

"Det är bättre att vara noggrant overksam, är att arbeta slarvigt

Uppe med tuppen, nåja, inte riktigt men kl.9 får räknas eftersom det faktiskt råkar vara min lediga dag. Min enda lediga dag denna vecka vill jag påpeka. Tack för det alltså. Att jag sedan är uppe kan ju också bero på det tidiga sänggåendet. Före kl. 23, två kvällar i rad. En drös (läs:3) morgonskiften med väckning 05:50-06:20 é inte riktigt min grej. Och en lång lat förmiddag har jag haft :D


Ikväll blir det TB(True Blood)-kväll med några avsnitt säsong 5 tillsammans med Sanni, alltså dregelkväll som hon kallar det :P


Men eftersom klockan ännu är så lite hinner jag med mycket idag om jag vill. Borde faktiskt ut en sväng och kolla en grej, en såndär ”jag-är-inte-nyfiken-jag-vill-bara-veta-grej” :P Och sedan mer Skilda Världar, samt Lukas Strandberg, just love him.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar