torsdag 2 augusti 2012

Teknikens under

Vilken underbar pryl. Min nya skrivare. Betydligt snabbare och bättre på alla sätt, den är svart och matchar därför den svarta bokhyllan bättre, jag slapp en sladd. Och framförallt. Nu slipper jag maila alla mammas mönster åt mig för att skriva ut dem, nu kan hon bara trycka ”Skriv ut” och voila :D

Idag var en paketdag och imorgon likaså. Kvällsjobb men efter det. Kläder, rätt så mycket, från Ellos. Hoppas kvällen går smidigt för jag ska orka prova ALLT! Visserligen tror jag att rätt så mycket ska skickas tillbaka men…:P


Såg något intressant på granngården denna afton. En blå skrivbordstol. Undrar vem :P Det verkar onekligt vara samma som någon bar ut till sophuset, det kan ha varit jag, som sedan plötsligt stod utanför sophuset. Vem vet varför. Och sedan har den nu rullats iväg tvärs över granngården utanför det bortersta garaget. Det var också ett ställe att lägga sen på. Det blir säkert livat där när huset gamla knarriga boende ser den…hihi…men som tur är så är jag oskyldigt till allt utom den första utflytten av stolen…


Ett filmtips. Iron Sky. Vad ska man säga. Intressant? Den är sådär fruktansvärtg dåligt att den blir lite bra… nåja. Den går att se…

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar