onsdag 1 augusti 2012

Ropa inte gay före du är inne i häcken

Vi vänder på bladet. En ni månad, en ny bild, massor av nya dagar vars innehåll ännu är oskrivet. Förutom på min almanacka där det nästan varje dag står vilka tider jag ska jobba. Men själva innehållet är ändå oskrivet. Bara ödet vet.

Upptäckte häromdagen att en ny gata hade uppstått. Några ungdomar som säkert trodde de var fiffiga hade strukit någon bokstav och lagt till lite och så blev det Bögaregatan. Ganska passande kanske eftersom gatan passerar under min balkong :P


Trött i kroppen men och orkar inte ta av reserverna när det inte behövs. Latar mig med film ikväll, ”Wrath of the Titans”. Imorgon är en bra dag. Börjar med att vara ledig och sen har jag 3 paket på ingång. Alla från Anttila. Till att börja med en ny skrivare. Den gamla har tjänat väl i snart 8-9 år men nu känns det som det får vara nog.

Och sen två paket till. En matta

en samling grytvantar/lappar och kökshandukar till köket samt ett gardin.

Tyvärr kommer mattan jag helst ville ha först nästa vecka,

fast lika bra, då har jag ju hunnit forma ett gardin till två :D


Back to the movie.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar