söndag 18 maj 2014

I saw that in a nickelodeon once and I always wanted to do it.

För länge sen, år och dagar sedan,  läste jag en bok, eller kanske var det en film eller en TV-serie jag såg, minns inte så noga. (Jag har nämligen läst böcker som skrivits så bra att jag, när jag senare tänkt tillbaka på det, trott det varit något jag sett).  Men det var hursomhelst en scen som jag minns väldigt bra. Det handlade om en kvinna, en prostituerad. Efter varje "kund" renbäddade hon sängen å desinficerande varje cm hennes "kund" varit i närheten av, filtar å kuddar ur soffan åkte också i tvätten medan hon bara tog nya, rena ur skåpet. Till sist åkte de egna kläderna i tvätten å hon tog en dusch. Ready to go again
Som sagt ;) Men nästa "kund" var, i detta fall, bara livet å framtiden osv....



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar