söndag 18 maj 2014

När allt faller på plats

Jag önskar jag verkligen kunde säga att det var så det var. Snarare har livet blivit mer å mer komplicerat på sistone, med ännu mer frågetecken än det någonsin haft. Ändå är jag lugn. Det är trevliga saker det handlar om...jobb...karriär...känslor...kärlek... 


Just nu är jag inte nervös. För jag känner mig inte nervös. Däremot har jag tryckt i mig rätt mycket choklad.  Så om någon tror jag är nervös...dra egna slutsatser... :P

Väskan packas, å kläder har tvättats...tack vare solsken å värme torkade kläderna fort å nu gäller det bara att inte packa för mycket. 



Tack vare ett lån Monique har jag nu en mindre väska. Jag vet att vissa skulle himlat med ögonen om jag kommit med min väska, United Colors of Benetton, stolrlek L. Men blir det mera jobb efter kommande vecka vet jag vad som kommer köpas för delar av den första lönen...en mindre väska av märket United Colors of Benetton,  precis likadan som jag har :D


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar