torsdag 14 maj 2015

Detta är ju irriterande

Ok... Otroligt att jag ännu kan stava...någorlunda. Fy fan va irriterad jag é. Hade planerat nåt igen så får väl helt enkelt skylla mig själv!! Här hade jag planerat... Kollat på arbetslistan "Oj va bra, har morgonskifte den 14:e..nåja, stiger bara upp lite tidigare då..." . Anländer 05..å ca.45 min körtid på det. REDIGERING: startar ca. 05:20... Nåja, ok...

Å sen... Kom fram i förtid... Hemma nu...

???

Trodde jag skulle dö på fläcken... Vet inte när jag sist kände så!!

I had it all worked out! Jag skulle stå där på trottoaren...gula faran skulle komma körande längst en tom gata, svänga in, och ett blont underverk glatt överraskad hoppa ur bilen...

Så att detta inte funkade...

Tack...bara tack... (riktar min tanke till skyarna) All I needed... Nu går jag trött å SMÅTT FÖRBANNAD till jobbet istället för trött å VÄLDIGT GLAD...


Och en kram :D :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar