söndag 10 maj 2015

“In three words I can sum up everything I've learned about life: it goes on.”

Ok…here we go again. I en veckas tid har jag tänkt sätta mig ner å skriva några rader. ”Jag ska bara…” och ”men imorgon efter jobbet…” är tankar som tänkts ett antal gånger under denna tid. Något har alltid på något sätt kommit i vägen… ja… eller så har jag helt enkelt inte fått hjärnan inställt på läget ”Koncentrera dig, å SKRIV”.  Inte tillräckligt många minuter i sträck åtminstone :P
Veckan har på något sätt gått relativt smärtfritt. Verkligen över förväntan.  Min lägenhet ser t.o.m. ut som ett ställe jag kan tänkas vistas på. Det gjorde den ju inte direkt sådär för någon vecka sen.



10 dagar har gått å jag har inget att skriva. Det är som helt tomt i skallen… eller tomt, det är väl rättare sagt fullt steam som gäller där uppe. Men ändå inget att skriva. Allt har varit väldigt vardagligt på senaste tiden… jobb och hemma. Jobb och hemma. Jobba, äta, sova och laga mat. Fast just det där med att sova har det nog inte blivit mycket av. Det har väl säkert sina orsaker, senaste nätterna har det varit månens fel.





Å en enda sak har varit densamma varje dag. En timme träning varje kväll. Kanske syns det mer muskler… på armarna. Å denna vecka har jag börjat med mina dosetter med vitaminer, tillskott å dylikt igen. Troligen gör de bara nytta på pappret… men värt ett försök. Tänk. 109 kg (som på Stockolm Pride i Augusti ifjol) eller de vanliga ca.115 kg som jag annars var från typ förra våren och till höstsidan. Mycket bättre än de nuvarande 130 kg… känner ingen vits med att dölja sanningen. Att gå upp é SÅ lätt!!



Ny vecka börjar imorgon å bara några dagar hinner gå på den så blir det så mycket bättre.

Livet å framtiden håller många frågor just nu… undrar hur min sommar kommer bli. Jag håller tummarna, hoppas ni gör det också och hoppas det bästa för mig.


Happy Happy häromdagen.


Övrigt...





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar