torsdag 14 maj 2015

Reta mig INTE!!

Jag är lite den person som gillar att retas. Å då menar jag inte retas som i "Piluttadig" eller "Du ser tjock ut i den skjortan". Snarare på ett mer lekfullt sätt.
Å som i en konversation där man kan säga "ja du skulle bara veta... ;) ". Ja ni förstår vad jag menar.

Men har kommit fram till att jag inte riktig tål det själv. Eller beror mycket på vad det är å hur det görs. Lite gulligt och lekfullt retande...det gillar jag definitivt. Men om jag säger typ " Ja vem vet vad du hållit på med..." Å får som svar t.ex. "Precis ;) ". Då kan jag känna hur något liksom vill ut... Å ser ut som på film när fullmånen lyser å en varulvsförvandling är i begynnelsefasen... Å tänker bara "Hur han du säga så till mig...?" samtidigt som hjärnan tänker ut alla möjliga scenarier...

Jag borde tänka mindre... Men så jädrans svårt :P Tur man känner till å kan erkänna sina brister åtminstone...att göra något åt det  är en annan sak ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar