onsdag 20 maj 2015

Fredag som fick ett stort A+

Ni vet dendär känslan när man bara andas ut… man kan inte sluta le och livet bara känns FANTASTISKT och omvärlden och alla problem som bortblåsta å livet nu var som man ville ha det? Den känslan hade jag i fredags kväll.  Satt i bilen å vände mitt huvud till vänster å bara log… stort. Saknaden var över för denna gång. En sån där stund man tänker ”Om jag skulle dö nu skulle jag dö lycklig”

Kvällen fortsatte med kaffe på ABC. Stämningen var över förväntad. Inte bara för att vara ABC. å Kan säga att efter 2+ veckor var den fruktansvärt söta gräddbullen ljuvligt god. I stil med sällskapet ;)

Bio…Mad Max… Knappast en film någon direkt skulle associera till mig, verkligen inte… men satt på nålar och andades inte direkt hela tiden. Action från början till slut å replikerna kan inte direkt tagit länge att plugga in eftersom de nu inte var så värst många till antal rakt igenom.



Dessutom är det bara SÅ kul att se på när andra ser på film… Å ibland var jag nog bara SÅ nära att greppa hans arm när det blev för spännande men jag bara höll andan lite mer å kanske blundade på ett öga.




En rätt perfekt kväll egentligen…

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar