onsdag 14 mars 2012

Den första av tre

Mina 3 bra dagar har fått sin start. É det inte underbart, jag hoppas verkligen de 2 kommande dagarna blir lika bra.
Det började bra redan från morgonen, vaknar och känner betydligt mindre ”sinodrag” i benen, kanske börjar mitt magnesiumtillskott göra nytta. En bra dag på jobbet följde, som med allt finns det också där bättre och sämre dagar. Sen é det ju inte alla dagar man får shoppa på jobbet, visserligen var det bara nya skor för jobbet men ändå. Att gå med crocs, falska dessutom, 8 timmar/dag, 5 dagar/vecka är en mardröm för fötter, ben och rygg, efter många år har jag nu insett det och köpte ett riktigt par sandaler för 75 €. Om 2-3 veckor när de anländer får vi se om de är så bra som jag hoppas.

Lyckan fortsatte när jag kom hem. Min efterlängtade ” The Twilight Saga: Breaking Dawn - Part 1”. Den é så jäkla underbar, går inta att beskriva med ord, det blir så många. Jag vill bara ha MER. Karaktärerna var så förändrade, på ett bra sätt, vuxnare. Har alltid gillat Edward och det ändraders inte alls, snarare tvärtom, han var mera normal, sårbarare. T.o.m. Jacob började gro i mitt sinne…… SEVÄRD!!

Imorgon är det lönedags så det får gärna fortsätta lika bra som det gjort idag. Man vaknar, loggar in på nätbanken….. man läser, lön, staden Jakobstad, tätt följt av ett + och en passande summa. Sen så får det också gärna bli en bra kväll på jobbet….

God fortsättning på den sena kvällen!!



Your Summer Ride is a Jeep




For you, summer is all about having no responsibilities.

You prefer to hang with old friends - and make some new ones.


You Are a Budget Shopper




You're on a budget, but that doesn't mean you don't eat well. You really know how to stretch your dollars.

You cook from scratch to save money, and you never let a good sale or coupon pass you buy.

Eating at home is already cheaper than going out to eat, but for you, the savings keep coming.

You don't sacrifice taste or quality. With a little ingenuity, you're pocketing a ton more money while eating great food.


You Are Not Self Conscious




You try not to spend too much time examining yourself. You don't believe in second guessing.

You find almost everything invigorating. You are enthusiastic and upbeat.

Other people may not like you, but that's their problem. You don't worry about what others think.

You are an appreciator of so many things. You savor everything this world has to offer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar