måndag 12 mars 2012

Jag är tydligen den som killar inte ser, men ni ska veta att jag egentligen är så jävla mycket mer!

Tänk så mycket man kan hitta bland 32 sidor text…skrivet för flera år sedan under en svår tid...


Jag måste bara få skryta lite på mig själv först. Jag är så stolt över mig sjäkv. Var ledig idag och jag hr inte gjort något annat än slappat, bara varit ut ett par timmar, till Bomans på kvällsidan. Sov först till strax efter 10, gick sen i morgonrock till kl.15 då jag hoppade in i duschen, så fot och handvård. 1 ½ timme senare klädde jag på mig. Underbart på ett sätt.

Ikväll var det Pretty Woman som gällde, en gråtfilm, fast just till denna gråter jag egentligen inte…så mycket. Underbar ändå. Vem skulle inte velat vara just Vivian, vilken man hon hittade, som verkligen älskar henne för den hon är, hon får göra som hon vill, han tycker det är charmigt. Han tar med henna på opera….ååååå…den é så underbar,….ok, nu måste jag gråta lite faktiskt över min ensamhet…. Det bästa, nästan, é ändå detta, gissa om jag skulle gjort likadant :P

Vann rätt låt igår? Ja det gjorde det nog, faktiskt. Bra text, röst och framträdande. Medryckande. Egentligen var alla bra utom Flinck å Ranelid, Munther blir bättre med tiden och om Dead by April skulle skippat skrikapan så skulle t.o.m. de varit ganska bra. Personligen tycker jag att detta framträdande var bäst på hela kvällen :D


Ledig ännu imorgon. Få se vad jag gör då, måste fixa lite till ett cateringuppdrag till 14:e, en drömrulltårta har beställts :D

Varför föddes man att älska?
Älska den man inte får
Varför tändes mitt hjärta i så unga år?
Det som älskat kan ej glömma
Den som glömt ej älskat har
den som älskade och glömde visste ej vad kärlek var.
Kärlek; För stor för en, För liten för tre och lagom för två

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar