tisdag 13 mars 2012

My definition of a free society is a society where it is safe to be unpopular.

Så var det slut med att var ledig. 3 dagar gick fort. Rätt så lat igår också, förutom att jag bakade. Hade först ett cateringuppdrag och sen så hade jag massor av maräng över som jag behövde göra något med, detta blev en tårta med botten av kladdkaka med hallon i, grädde runt och persika ovanpå. Tror det i slutänden var mer jobb med själva tårtan än marängen :P

Spännande dagar framöver…

14:e utkommer denna, verkar redan vara skickad :D

15:e é det lön, bara tillägg för min del men man kan väl hoppas på att det är en trevlig, nätt liten summa ändå….

16:e utkommer Orginaal :D Den bästa tidskriften som finns :D :D Så vacker, underbar layout!!



Klockan tickar fort, den fick plötsligt väldigt bråttom. Dags att förflytta mig till sängen, och bädda den, äta något, ta rulltårtan i ena handen och tårtan i den andra och söka mig upp till jobbet. Hoppas den värsta isen smält eftersom mamma sa att det igår var så jävligt (hon använde inte det ordet) att hon inter viste hur man skulle ta sig fram alls…..



You Are Not a Wimp




In fact, you are an incredibly tough person.

Your nerves do not get the better of you.

You don't back down from challenges or intimidating situations.

You love the thrill of conquer... so much so that it outweighs the fear of defeat.


You Are a Monster Mask




You are dramatic, outgoing, and bold. What ever the occasion calls for, you bring it... and bring it in style.

You are confident in your decisions, and you hardly ever second guess yourself. You just go for it.

You have many friends, and you find it easy to fit in. You can keep a conversation going when everyone else is at a loss for words.

You are very comfortable with yourself. You present yourself in a real and honest way... even if you're wearing a mask.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar