måndag 26 mars 2012

To be continued

Min lediga helg é slut. Det har varit en bra sådan. Tar nu en mjukstart på jobbet med en dag att jobba och två dagar ledigt…bra start på veckan.
Avslutade kvällen med en promenad, en gin (som jag misstänker var gammal och förlorat all sin alkohol) och sen teve i soffan, det nya programmet på Svt 1, Coacherna, riktigt kul. Men det bästa ikväll var ändå Annikas fortsättning på vår story. Den var riktigt bra, off course, nu gäller det bara för mig att skapa en fortsättning….å då é frågan, bryta mitt mönster eller ej. Det é ju en vagt verklighetsbaserad story. Nu é den inte längre baserad på något. Jag måste nog skriva två versioner innan jag bestämmer mig för vilken kille Eva, som hon nu heter, ska träffa. Ska jag låta det bli den jag vill att hon ska träffa eller ska jag låta henne ta en walk on the wild side. Tror jag skriver två versioner, ser vilken som blir bättre och gör en pro-con lista. Dessvärre får ni inte ta del av mer av denna i nuläget…..i ett senare skede kanske det kommer mer av den här på bloggen. Annars får ni kanske läsa boken som nästa.



Tack och god natt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar