måndag 3 september 2012

Jag kallar på dig

Den 8:e och sista lediga dagen går idag. Det har faktiskt gått fort, en liten extra oplanerad semester så att säga. Inte för att denna vecka blir jobbig. Två dagar att jobba, men det tar jag igen kommande vecka och där på, kommer att måsta göra 2 skiftbyten så någonstans i en nära framtid kommer det bli 7 dagar att ”jobba” (2 närstudiedagar inräknat) i sträck så dessa dagar kommer vara snabbt glömda.


Dagen började med att A.J. var hit quesadilla (har googlat stavningen :P) och GLEE :D So fun…. Sen var det bara att vänta, vänta på meddelandet att mitt paket från Anttila hade anlänt. Till slut kom det. Med ett efterlängtat innehåll.



Visserligen har jag ju redan alla säsonger men de tar betydligt mer rum än denna så… plus att jag fick alla soundtrack på köpet… och musiken är underbar… Men en sak är säker. Vägen till posten är inte alls den samma mera. NOT AT ALL! Spänningen, förväntan och den glädjen, som ibland, fanns där är borta. Men inget att göra åt det… och när jag är ändå är inne på ämnat. Dont like life right now. Länge sedan jag var där jag är nu… igen. Att man kan sakna någon såhär. Vill bara, vad som helt… att få känna den där känslan av total avslappnad trygghet när det är bara du och jag…du ler och skrattar, jag vill känna det igen…AAAAAAAAAAAAAA!!

” …ser en silhuet, du forsvinder med det samme,
 hvor er du nu,
hvor er du nu.

Kærligheden kalder nu i nat,
kalder du, her er for meget larm,
kan ikke høre dig, uhuu..
Kærligheden kalder nu i nat, kalder du,
jeg finder dig, jeg ser dig for mig selvom jeg ikk' kender dit navn.
Jeg kalder på dig,
ja, jeg kalder på dig,
jeg kalder på dig,
osv
osv”

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar