tisdag 18 september 2012

"syng knægt, bare syng!"

Tisdag idag. Men jag har bestämt mig för att vara snäll och duktig, stanna inne och inte smyga i skuggorna. Är jag inte bara för duktig.
Sitter och figurerar om jag skulle passa på att uträtta något eller om det får vara ledig.

På teve visas rörliga bilder. Vampire Diaries. Hur allt började i säsong ett. Jag började riktigt undrade detta efter att säsong 3 var slut, ett spännande sådant dessutom. På något sätt känns det som att det är mycket längre mellan säsongerna på denna serie än på många andra.

KAN DU SÄGA FOTOSHOP


Här är förresten en bra video jag snubblade över när jag sökte videon om ”Jakten på Julia”…och slutet…BÄST


Sen till sist en sång. En sång jag tycker är vacker men som jag helt enkelt inte kan lyssna på. VILL jag minska på tårarna ska jag bara lyssna på denna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar