tisdag 4 september 2012

Dravell

Om jag igår kände ”AAAAAAAAAAAAAA” så är det idag mer ”AAAA”. Är inte det en klar förbättring… förvänta er sedan inga under…


Skönt att vara tillbaka i jobb… faktiskt… fast det visste jag visserligen. Men man ligger liksom av sig på 8 dagar så att säga. Och så fick jag ett extra skift imorgon, kväll som tur är…sovmorgon, nåja, inte ALLT FÖR länge.

Hösten är här (stackars bönder som villö tryska). Och mörkret. Och så mycket som jag må tycka om det behövs ändå ett visst ljus också så borde leta fram lampor och fixa belysningen samt lyktorna på balkongen någon dag i en nära framtid.


Till sist. Mina kunskaper i stickning är inte överdrivet stora men vet ett par som skulle hjälpa mer än gärna. Och speciellt en om jag skulle vara i behov av att sticka dessa. Till julkapp t.ex…. Annika, vad tror du, skulle han tapetsera som tack :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar