måndag 17 september 2012

Vampire frenzy

En ny vecka är här och den började med regn. Sen är det ju höst också. Tanken på jul och julklappar kryper sig på. Men det är okej. Varför? Jag har ännu några avsnitt kvar av The Vampire Diaries säsong 3. Och jag är glad, glad att säsong 3 återtog seriens forna glans jag kände gick förlorad under säsong 2. Och sen har det ändå funnits problem. Ska man hålla på det goda eller onda och vem tusan är god eller ond?! Och ja, jag vet att det är en serie men jag kan verkligen detta med att verkligen leva mig in i en annan verklighet :D

Men en sak gillar jag verkligen inte. Alldeles för lite Mikael…jag menar Sebastian Roché. Like.

Och då menar jag me like. Seriöst delad 1:a plats med Damons (Ian Somerhalder) ögon…

Klockan tickar och sakerna på dagens ”att-göra-före-jobbet”-lista är oförändrad. Nåja, sen när har jag varit i tid till jobbet :P (Trots att jag är överpuktlig till allt annat)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar