tisdag 11 september 2012

Rostbeläggning

Idag var en dag det också en sådan dag som man kunnat hoppa över. Det har liksom inte funnits någon fjädring, tror den rostat fast, hela dagen har varit mest blaaah…. Men det har gått det också, åtminstone var man ju ledig och borde således ju faktiskt vilat upp sig.


Imorgon är en ny dag. Kvällsjobb och jag skulle verkligen vara sugen att baka, inte för att det kommer bli av. men jag måste skylla på Nigella Lawson, hur skulle man kunna motstå något som ser såhär smarrigt ut. Nåja. Efter alla dagar jag har framför mig så kanske det blir av det också.


Avslutningsvis. Kollade för ro skull upp normalvikten för en man på 191 cm, jag, kan ni tänka er. 90 KG maximalt, sen blir det övervikt, vill nog inte ens tänka på mina kilon. Seriöst, vart är världen på väg. 191 cm och 90 kg, snacka om flaggstång. Personligen skulle jag vara väldigt nöjd om jag skulle lyckas bli av med 10 kg men kanske jag börjar på måndag… :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar