tisdag 31 december 2013

I Extas

Vem har sagt att det är bra med ett stort utbud...varesig det gäller kläder, karlar eller filmtitlar. Valet är lika svårt om inte ännu värre. Skulle se en film häromdagen... men vilken?! Körde till slut på en säker klassiker... TITANIC. Varje gång jag ser den ser jag något nytt jag inte märkt förr. Denna gång var det några små detaljer i "The drawing" - scenen. Först och främst... jag kunde SÅ ha gjort lika som Rose... för rätt man. Sen så vet ju att det inte är Leonardo som tecknar, att närbilden på händerna inte är han. Men närbilden på ansiktet. Ögonen, med de små linjerna runtomkring... och luggen i pannan... pannan med de små "kratrarna" (acneärr?). Väldigt väldigt attraktivt. Annars är jag ingen storfavorit av just honom... men i det ögonblicket. Jepp :D



Tydligen HELT omöjligt att på YT hitta orginalvideon som inte blivit parodi…tragiskt…



Peter Jöback.
Vilken man alltså. Jag hade kollat att på måndagskvällen skulle en 1 1/2 timmes sammandrag av hans musikalshow "I love Musicals" komma.


Jag satt bänkad... Jöback och musikal, vilken underbar kombination. Och det var det verkligen...jag var så totalt utom mig...på ett BRA sätt. Det finns artister och så finns det Jöback. Det finns så mycket vackra sångare/skådespelare. Så mycket talangfulla sångare/skådespelare. Så mycket skådespelare/sångare som är talangfulla OCH vackra. Sen finns då JÖBACK. Alldeles unik. Det finns få som får mig på knä och känna in och plocka fram den inneboende skrikande tonårsflickan inom mig, men han är en. Skulle jag mot all förmodan få för mig att bryta upp ett lyckligt förhållande och stjäla en partner åt mig vet jag åtminstone vilket. Akta dig noga Oskar. Peter är min” (inget fel på mitt självförtroende som ni märker :P ).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar