fredag 13 januari 2012

Ärrad för livet party of one

Här sitter man, helt i allsköns ro å halvsover å bläddrar i kanalerna. Stannar på en kanal och ser om det är något intressant…å då…. NEEEJ…AAAJ!! Stackars galna människa, framför mina nu väldigt öppna ögon får en man en tydligen s.k. Prince Albert, en piercing i de ädlare delarna. Inget man behöver se fler gånger. Säger inte att jag skulle ha något emot männen som har dessa men ändå, AJ!!

Mycket som rör sig i mitt huvud. Blommor å blader, rosor eller ej, å vilken färg och för att inte prata om kvantitet eller kvalité. Sen är det knut som gäller imorgon, för att inte tala om fredagen den 13:e. julen ska väl bort men jag vet inte om jag känner för det, men helt ok för mig för här har det inte känts som jul nå ännu. Det blev bara stressigt, många planer (för många kanske) och ingen snö, allt blev så sent som möjligt. Julen åkte fram å sen var det över. Å nu efter julen kommer ju då gardinproblemet, igen en gång. Visserligen vill jag ha dessa (färg ingen skillnad) men över 80€ för två gardiner vill inte ens jag betala :P Fast det är ju Vallila Mandariini  :D




Sen är det ju lönedag imorgon, ja eller tillägg borde det ju komma åtminstone. Jag hoppas på det bästa, inte ens jag kan leva på hoppet….

Lev väl!! (Hörs jag inte av imorgon har jag snöat in)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar