måndag 23 januari 2012

Dagen 23.1

Igår sa jag något o matt jag önskad e att detta skulle bli en bra dag, å ja, det är med glädje jag säger att det verkligen varit det. Visst fanns det en stund när jag var rädd att jag var helt fel ute, en månad fel i tiden men såg till att reda ut det å fick det glädjande budskapet att jag var helt rätt ute. Ibland tvivlar jag på mig själv :P
En bra kväll på jobbet å nu kan man nog kalla mig upprymd. FANTASTISKT glad att vet att min rosbukett står på ett bord i en vacker lägenhet och doftar ljuvligt samt gläder mannen som bor där. I år blev det bara 4+1, 4 mörkröda å 1 vit istället för 40 stycken mörkröda som i fjol.
Tänk typ dessa (lite mörkare kanske), bort med en röd å lägg till en vit, den vita i mitten. Litar på att Sunds gjort ett bra jobb om jag aldrig hinner se den IRL...
Hoppas jag har bättre ekonomi om 9 år när det kommer till 50 år :D


Upprymd var ordet ja, jobb imorgon men förts städa lite, upptäckte att det finns mycket damm att torka innan jag for till jobbet men när jag inte hann då gör jag det nu istället, så tar jag lite ett och annat i farten också…..

God fortsättning…



You Are Skinny Dipping





You are a fairly conservative, down to earth person. You aren't known for making trouble.

That being said, you can be a little mischievous at times. You have a bit of a wild streak!

You have probably been accused of being a flirt or a tease - and you're guilty as charged.

You are naturally quite playful and coy. You're mostly sugar, but you're also a little spice.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar