fredag 27 januari 2012

Och första priset går till…

… mannen vars blod kokar över titt som tätt. Tänker nu på det sista långa stycket i förra inlägget. Haha, konstigt nog blir man ofta lugn av att skriva av sig och sinnet återgick till det normala. Man ska inte bry sig så mycket om allt jag skriver om det låter galet, ibland måste man bara få spy ur sig lite galla :P
Samtidigt, snarare strax efteråt bestämde jag mig för att baka (ja inte just då men på söndag-måndag) och det som ska bakas ska vara en tårta, ja eller två. Har inte bakat tårta sen i sommar. Å idag, tro det eller ej hittade jag det perfekta receptet i nyaste numret av Hembakat. En chokladchock utlovas…..

Fick en räkning idag, en bra räkning, en jag faktiskt väntat på. Försäkringen. Som jag funderat på den, varför kom den aldrig, tyckte jag borde fått den redan i fjol men se nä, fick svaret på varför idag. 1 rat per år, inte 2 :P Det där minnet ja…..det bästa är att den ju ska betalas först i mars :D

Dags att sova skulle man väl kunna säga nu, ska bara fixa jobbmaten först och försöka att inte fastna i Skärgårdsdoktorn.

God Natt




Your Dominant Intelligence is Linguistic Intelligence




You are excellent with words and language. You explain yourself well.

An elegant speaker, you can converse well with anyone on the fly.

You are also good at remembering information and convincing someone of your point of view.

A master of creative phrasing and unique words, you enjoy expanding your vocabulary.

You would make a fantastic poet, journalist, writer, teacher, lawyer, politician, or translator.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar