torsdag 12 januari 2012

Stål-100 % nedbrytbar i naturen…WHAT?!

Varför lär man sig aldrig, handla utan att skriva ner åtminstone det viktigaste. Testefde det idag igen, med dålit resultat. Kom hem utan kanel men istället impulsköpte jag PATA PATA (ang. detta måste jag publicera en väns superbra kommentar:” Jyst tyypiskt dig att som impulsköp köpa en städ-grej..... impulsköp för mig är en godipåse eller chips.... eller nån dyrare juice.... neeej..... isället för kanel ... köpte du...PATA PATA... vart är världen på väg?”)
Men nu är åtminstone spisen ren och som tur var hade mor kanel i överflöd. Men visste ni att PATA PATA, stålull, STÅL, behandlat med två é ju nedbrytbart i naturen. Det påstår texten på förpackningen. Kanske möjligt, men hur länge tar det egentligen….

Har ikväll sett del 1 av 3 av ett program om Peter Jöback. SVT säger ”Peter Jöback ger sig ut på en resa i sina idolers fotspår, till New York, Paris och Berlin”. Del 1 kändes sådär lagom intressant, några stunder här och där. Gick ju att se på men hoppas på mera händelser i kommande delar. Trodde det skulle handla mer om den nya skivan men inte ännu. Detta trots att jag läste en recession som sa att han nämnde och gjorde smygreklam för den mest hela tiden.
http://svtplay.se/t/173753/med_hjartat_som_insats


BARA FÖR ATT PIGGA UPP :D

Sovdags snar, väldigt snart. Hoppas jag slipper frysa denna natt… igen. Eftersom ingen finns där för att värma mig tog jag idag ner ett extra täcke ur skåpet så nu finns det plötsligt två tunna i samma påslakan. Kanske borde man lyxa till det med ett duntäcke, men jag brukar ju inte vara frusen. Nåja, har inte råd just nu hur som helst.
Hepp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar