söndag 1 januari 2012

"Om kärleken förunnas en, i vilken form den än uppträder, är det en dödssynd att avstå från den. Den enda verkliga dödssynden"

2012. ett nytt år. Nya möjligheter brukar det ju sägas. Finns säkert en point någonstans i det. Och faktiskt, i detta nu, så känns det som att det nya året kommer bli en hitt (det vet man väl på det första Sms:et efter kl.00:00) fast det finns ju alltid en risk att jag snabbt tas ner på jorden. Fast just nu så :D
Inte för mycket begärt under 2012. Så jag behöver bara fånga honom snarast då ;D


Nyåret firades ensam, satt en stund hos mamma och John, tittade på” After Dark med Babsan” (ganska intressant men tillika väldigt irriterande. – É de alla män… – Oj där räckte pengarna inte till kläder… – De var pyntade…. Men man kan väl inte kräva så mycket av 50+:are :P ) Sen tyckte jag att jag skulle avlägsna mig, det var ju trots allt deras 1: åriga förlovningsdag.


Firade då för mig själv. Party, party, i mitt huvud i alla fall. Så mycket människor, vi hade det så trevligt så. Stod på balkongen å Medusa lånade lite accessoarer (som skor och 40 tums midja) så jag var så ståtlig så. Fyrverkerier i massor å champagne i glaset och en grön Smart i munstycket (trots allt nyår). Det var inte alls så illa men nästa år ska det vara ännu bättre…

GOD FORTSÄTTNING!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar