torsdag 5 januari 2012

Vilken underbar dag det é…eller varit

Det är väldigt sällan man har dagar som denna. Sällan den slutar med att man känner sig så lugn å glad som jag é just nu. Å den har inget med att ja skulle fått byrån fyllt med släta lakan, nejdå.

Dagen började med en lång sovmorgon, betydligt längre än jag planerat. Slöade lite, städade lite smått och diskade. Plötsligt ringde telefonen, på displayen fanns ett trevligt namn, jag svarade och fick reda på att jag hade en gäst på kommande. Simon. Toppen, tror det var ett år sen sist. Bestämde att han måste få träffa Medusa så TRANSformeringen började, och han glädjades åt att få träffa henne. Vi pratade, pratade, skrattade och sa jag pratade. Sen följde jag honom tillbaka ut på landet, arm i arm, ja alltid fick vi startat något rykte, inte för att det var det vi siktade på, nej inte alls då :P Träffar honom verkligen alldeles för sällan….
Det finns två män här i världen som jag verkligen kan säga att jag älskar, på olika sätt, Simon är en av dem och den andra é, well, ja…..
Jag har ingen bästa vän men många bästa vänNER, Simon är definitivt en av dem. Vi kan prata om det mesta och det gör vi. Idag handlade det mycket om killar: straighta, bi eller homo. Singel, sambo eller öppna förhållanden och hur deras boenden ser ut….. Mycket trevligt….TACK för att DU finns....

En lite otrevlig sak dock, har sanden tagit slut, överallt? Glashelt ute på vägarna och inte ett sandkorn någonstans. Visste inte hur jag skulle komma mig till och från forsby men det gick och jag gjorde bara EN graciös Bambiimitation på hela tiden :P

Nu verkligen dags att komma sig i säng, tidigt eller hur men jobb imorgon kl.07
GOD NATT!!



Your Dating Temperament is Melancholy



In love, you are sensitive and caring. You try to always take your sweetie's needs into consideration.

You are faithful and loyal. You wouldn't break up with someone unless the relationship had no chance.



You love intimacy, and you tend to be most comfortable when a relationship is close.

That being said, you need your alone time too. It's hard for you to be with a partner who is clingy.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar