onsdag 4 januari 2012

The water in Arkansas is hard

Natt och dag, dag eller natt. Vet inte riktigt säkert numera. Blir väl så när man vänder dygnet all världens väg. Hade denna kväll planerat vad som skulle göras denna natt, den förbaskade strykningen. Men jag ändrade mig, låter den vara till imorgon, oh hoppas på att någon stör mig sådär passligt till lunch så jag aldrig hinner börja med dem. Tror det finns närmare 20 nya lakanset att öppna när byrålådorna börjar eka tomma…..visserligen är detta nog bara något jag säger idag :P

True Blood. Har ni sett den serien? Jag har verkligen fastnat för den på senasate tiden. En kaveri lånade några säsonger av mig och började sen tala om den å den lät ju bra. Jag har aldrig riktigt lagt mig totalt in i den serien men vampyrtemat é alltid bra. NU har jag det, de senaste dagarna, nästan dygnet runt, och den är ju super. Men låt mig säga såhär, det märks att det är HBO:s serie….
Finns ju många yngre vampyrer, och nu i säsong 3, varulvar men jag vet vem jag gillar. Barägaren och ”shapeshiftern”Sam :D

Detta klippet är nog min favoritscen såhär långt men tyvärr ringde ju telefonen. ENDAST FÖR MODIGA LIBERALA TITTARE


Såg en bild som liknade denna på FB idag, men jag gjorde en egen variant för att bättre passa mig


Och det jag kämpar för är …..

God fortsättning på denna underbara vinter. Mycket snö men var é kylan så vi slipper slasket….. Och för att min duffel med huva ska kännas mer passande…..



You Are Fun Because You're Unselfconscious





You are outspoken and quirky. There's nothing subtle about you.

You tend to motivate others and raise spirits. You are a natural team leader.

You don't worry too much about who you are or how you're perceived. You're happy to just be yourself.

Energetic and lively, you are always on the go. You're doing a million things at once and doing them well.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar