söndag 15 januari 2012

Like a Prayer

Styrelsemöte på kulturhuset denna afton, det är alltid lika trevligt. Vårens planer påbörjades å det finns en del planer, men sen ska de ju verkställas också. Sen fick jag ett litet extraknäck i april, catering, baka till 150-200 st. Ett väldigt trevligt uppdrag, har haft samma tidigare (till samma grupp, )uppskattat av mottagarna när resultatet av bakandet inmundigats och när jag sen står med sedlarna € i handen :D
Före mötet vandrade jag på lite och mindes gamla händelser. Så många minnen som finns överallt i det där huset. Lämnade sen att titta på skisserna till ”Snövit…”. Glad för den rollen nu men det går inte att förklara hur arg jag förts var när jag inte fick rollen som drottning som jag i ett tidigt skede lovats. Sen diskuterade jag allt med regisören och blev säkrare men när klädskisserna kom med tygerna och repetitionerna drog igång kunde jag inte vara gladare.

Så många skratt jag upplevd på Scala under mina 10 år, och tårar, men bara av glädje :D

Två dagar ledigt nu igen, ja igen. Måste hitta på något att göra, något vettig. Jag blir galen av att bara göra inget alls…..

God fortsättning mina vänner. Ska laga en god smörgås åt mig, visserligen ska man ju inte äta såhär sent men det är ju nu jag é sugen :P


You Are Like a Prayer





You are an intense, passionate person. Sometimes your emotions really get the better of you.

An experience can be so intense for you that it feels spiritual or religious.

You tend to let yourself go. You don't hold back, and you live in the moment.

You live your life to the fullest, even if it makes you feel crazy. A little crazy is a good thing!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar