torsdag 8 augusti 2013

Tillägg till Sitges dag 1

Idag var också en lite speciell dag...en som INTE skulle uppmärksammas. Kära Dreya fyllde nu 30...något vi minsann såg till att INTE göra stor sak av. Per önskemål. Men jag kunde ju inte riktigt hålla mig och hade packat något litet i min stora väska. Två små påsar (jag lilla Mitjil blev ju 50 tidigare i år...något som ej heller skulle uppmärksammas), stickade eftersom jag inte kan väva sammet, med ett litet låst hänglås. På detta fanns ingraverat mitt och deras namn samt de datum jag träffade dem första gången. Allt med en tanke bakom. Låset som var låst representerade vår vänskap som också är låst. Men nyckel fick de inte, den behöll jag, så ville de bryta bekantskapen var det okej med mig...försök bara få nyckeln av mig.
Det om det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar