torsdag 1 augusti 2013

Time to let go

Kontrollfreak...jag? Ja, det är så, jag kan inte ens förneka att det är sant. Så att nu imorgon sätta sig på ett plan som jag inte kan kontrollerat som tar mig till en plats jag inte känner tull känner skitmärkligt. Som jag skrev åt Annika idag, tänk sätt på en vecka inte vara hemma, inte vara ute och springa på bekanta på gatan eller i butiken. Missa ett styrelsemöte helt plötsligt. Men som Annika sa, detta är ett perfekt tillfälle för mig att lära mig släppa kontrollen. Kanske det...är ju lite svårt att göra annat i nuläget.

Sitter nu på Hotell Rantasipi...tagit en drink designad av Dreya i baren och nu lite snacks och en cider på hotellrummet. Tidig väckning imorgon.

Ett kontaterande har jag dock gjort redan idag...
#1. Man borde flytta till Helsingfors för tydligen är det här alla snygga karlar håller till...

#2. Om man sett såhär många snygga karlar här....vad ska då Barcelona och Sitges bli till...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar