torsdag 1 augusti 2013

Packad och "klar"

Det närmar sig...väskan (väskorna) packade. Naturligtvis en del småsaker som tandkräm och tandborste, telefonladdare, Galaxytab med laddare och liknande som ännu ska ner dit. 3-4 kg i handbagage (10 kg tillåtet) och 13-14 kg i det som checkas in (20kg tillåtet) så jag tycker jag skött mig ganska bra. Vill jag shoppa och hittar jag något passande HAR det utrymme...och troligen har jag med mig PRECIS de klädesplagg jag behöver :)
Känner mig ändå för tillfället rätt så lugn. På ett sätt. Att sen vara hemifrån i en vecka...jag vet att det låter barnsligt men det är lite konstigt. Att från imorgon till nästa veckas onsdag-torsdag nånting spendera min tid med vänner. Vad kan väl egentligen vara bättre än det men det är ändå märkligt.

Första gången jag flyger som bekant. Faktiskt inte så nervös för det. Folk å fä reser hela tiden och hur ofta störtar planen ....egentligen... Säkrare än att åka bil heter det va... i värsta fall blir det att hålla någon av mina kära vänner i handen...så är det med det.

Idag var annars en intressant dag. Idag var dagen när Annika skulle få träffa Dreya och Mitjil. Och det var min idé sen en tid tillbaka. Dessa tre personer spenderar jag väldigt mycket tid med, de är mina närmaste vänner och de vet mycket om mig, i vissa fall kanske mer än de vill och i andra fall vet de ändå väldigt lite. Det var spännande att ha alla 3 på samma ställe...att se hur de skulle gå ihop...tyckte faktiskt det gick jättebra...puh... :D Jag som tydligen såg livrädd ut innan...nåja...jag undrade verkligen hur jag kommit på den lysande idén... Kanske hinner vi med en repris efter resan och innan Dreya sticker till Oslo ( :'( ) det där sista något jag ännu ignorera att tänka på...

God fortsättning gott folk...jag söker mig i säng. Måste upp tidigt så jag hinner städa och renbädda...man vet ju inte...kommer man hem igen eller inte. Blir de det senare så måste man ju lämna städat efter sig helst...

God natt. Ska försöka uppdatera under resans gång...därför följer ju tabben med...

1 kommentar:

  1. Ha en bra resa! :) Jag vill själv gärna åka någonstans igen, speciellt via Arlanda och Starbucks ;) Åker ni där via också?

    SvaraRadera